Rabu, 21 Oktober 2015

Selamat Tinggal Bintulu

Assalamualaikum,,,

Sedar tak sedar, dah 2 tahun setengah study kt UPMKB. Walaupon dari awal asyik nk berhenti je dari sana sbb jauh laa, sbb itu laa, sbb ini laa. Last2, Alhamdulillah berjaya jugak menempuh segala bagai alasan yn dicipta sndiri tu, HAHAHA....

Pelbagai kenangan pahit dan manis telah tercipta di UPMKB tu. Aku jumpa dan kenal dengan pelbagai jenis manusia, pelbagai ragam, dan pelbagai perangai.YES! sape kata tak annoying bile kenal ngan perangai manusia yang bajet2 sentiasa betul dan orang lain sentiasa salah di mata dia. Seriusly, aku rasa nak korek2 je biji mata dia tu. Tapi, aku masih waras lagi laa. HAHAHA... Just 1 je aku pegang, biar orang buat kt kite, dan jangan sesekali kite buat kat orang lain. Sebab ape? Sebab kalau kite buat camtu jugak. kite takde beza pown dengan orang tu kan?

Ada jugak aku jumpe perangai maanusia yang lagi pelik, tp aku tak nak laa mention kat sini kan. KAlau aku cerita satu persatu, maunye kaku tangan aku nak taip. Al maklum laa, dah lama tak menaip panjang2.. HIKHIKHIK

Now, aku dah abis dan hanya tinggal nak pergi Latihan Industri (Internship) 6 bln beb! MATILANAK! Its okay, ini lah di namakan pengalamankan sebelum menempuh alam pekerjaan. So, i'm okay about that!

Dekat atas td ada sebut pasal kenangan2 yang terciptakan? Haa, mmg byk pown....Sampai xmuat nk masukkan dalam entry nie. HAHAHA. I have a small Family yg sentiasa bersama tak kira susah atau senang. Kami sentiasa bersama kerana kami adalah FAMILY. DPPM SPYRO nama diberi. Kami sentiasa sepakat utk sebarang aktiviti yg kami lakukan. Walaupown tak dinafikan ada laa beberapa org yg susah nk join setiap aktiviti, atleast diorg sntiasa bg semangat dan sokongan.

Kami bermula dengan 1 jurang yang besar di mana kami membezakan diri masing2 kerana kami semua adalah saluran yang berbeza iaitu ada diantaranya adalah pelajar lepasan IP, lepasan SPM n lepasan PRA DIP. Seriously, mula2 aku mmg susah nk bertegur sapa or bergurau ngan bdk2 lain melainkan sesama IP. HAHAHA (perangai mcm bdk2 lagi time tu)

Lastly, aku berjaya jadi rapat ngan diorg even die Ex pra dip or ex SPM. Kami dah jadi sehati sejiwa. Terima kasih semua utk memori yang telah tercipta. Semoga kalian berjaya mendapatkan apa yg korg nk dalam hidup. Jangan pernah lupa setiap kenangan yg kite cipta. Maafkan segala salah silap sepanjang pengenalan. Halalkan segala ape yg pernah terambil secara sengaja atau tak sngaja. TERIMA KASIH SEMUA!

_WITH LOVE_

Tiada ulasan:

Catat Ulasan